wtorek, 16 października 2012

#25 gościnnie z dagetArt- Dziecięce kropki


Witajcie Kochani!
Dziś wtorek z Gościnną Projektantką! 
Z wielką radością przedstawiamy Wam 



i oddajemy głos bohaterce :)

1. Powiedz nam o sobie kilka słów.

Od zawsze lubiłam tworzyć i wyżywać się artystycznie. Moim marzeniem było ASP, jednak skończyło się na informatyce ekonomicznej a tworzenie zostało moim hobby. Aktualnie jestem mamą wychowującą roczną dziewczynkę więc znalazłam czas na poświęcenie się nie tylko jej ale i tworzeniu. Najlepiej jak łącze obie pasje razem, więc wiele rzeczy powstaje właśnie dla niej za namowami mego męża. Bardzo szybko wcielam w życie jego pomysły.

2. Od jak dawna uczestniczysz w wyzwaniach Kreatywnego Pola?

Zaczęłam zaraz po tym jak Kreatywne Pole powstało. W zeszłym roku nawet udało mi się wygrać jedno wyzwanie ale z racji porodu nie dałam rady poprowadzić swojego wyzwania.

3. Czym są dla Ciebie wyzwania?

Jak to czym? Wyzwaniem! Lubie eksperymentować i kombinować. Czasami mam już pomysł jak tylko przeczytam temat, a czasami muszę się długo nakombinować, aby cokolwiek sensownego w temacie wyszło. Jednak najbardziej lubię chyba tematy wymagające, wtedy mogę sięgnąć po nową technikę i zawsze jest pretekst aby się czegoś nowego nauczyć.

4. Czy masz swoją ulubioną technikę, w której tworzysz prace?

Ciężko mi się skupić na czymś jednym. Podziwiam dziewczyny które się specjalizują w jednym temacie i robią to fantastycznie. Ja jestem taki "człowiek orkiestra" wiele umiem i nigdy nie wiem, co jest najlepsze, począwszy od papierowych prac  ( kartki, albumy) poprzez włóczki ( szydełko, druty) , biżuterię (haft koralikowy), szycie a kończąc na malowaniu ( nie tylko ścian). Choć jest jeszcze kilka rzeczy których nie próbowałam.

5. Pokaż nam swoje 3 do 5 ulubionych prac (nie muszą to być prace zgłaszane do wyzwań).





6. Opowiedz nam pokrótce o miejscu w jakim tworzysz.

Stolik w naszym małym M. Zazwyczaj tworze późnym wieczorem albo koło północy jak już domownicy śpią. Wyciągam wtedy moje szpargały z różnych półek i robię bałagan, który następnie muszę sprzątnąć. Nie mogę sobie pozwolić na pozostawienie go na następny dzień, bo byśmy się o niego pozabijali.

7. Jakie są Twoje 3 scrapbookingowe/ craftowe marzenia?

Ach! Marzę o swojej własnej pracowni, nie musi to być cały pokój, wystarczy mi miejsce, w którym mogłabym zasiąść z kubkiem gorącej kawy otoczona swoimi przydasiami i tworzyć. I nie musieć od razu go sprzątać. Marzę o własnej firmie rękodzielniczej, o tworzeniu rzeczy dla ludzi, którzy potrafiliby znać ich wartość a nie takich, którym wystarczają tandetne wyroby MADE IN CHINA. I chciałabym się dalej rozwijać, może nawet pojechać na jakieś fajne warsztaty tematyczne.

 A dla uczestników Kreatywnego Pola  mam wyzwanie pod tytułem DZIECIĘCE KROPKI
Należy wykonać pracę o tematyce dziecięcej z użyciem  motywu kropek (papier, materiał, tasiemka) .
 Ja przygotowałam jesienną szydełkową czapeczkę dla naszej córeczki - Myszka Minnie  :)


Dziękujemy dagetArt za przybliżenie nam swojej osoby wachlarzu swoich zdolności oraz za fantastyczne wyzwanie, które potrwa od dziś czyli 16.10.2012 do 28.10.2012

Przypominamy, ze prace zgłaszamy przez system inlinkz, muszą być one nowe nigdzie wcześniej nie publikowane. 
Zwycięzca   otrzyma od nas banerek  z wyróżnieniem oraz otrzyma rabat w wysokości 10% w sklepie naszego sponsora.


Wszyscy, którzy biorą udział w wyzwaniu uczestniczą w losowaniu nagrody miesiąca.

Życzymy kreatywnych pomysłów i zapraszamy do zabawy!






7 komentarzy:

  1. Doskonale rozumiem marzenia dagetArt - mam to samo :) Pozdrawiam i życzę weny twórczej oraz aby się spełniło ! Sobie z resztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że tu się znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ściskam mocno kciuki za realizację marzeń dagetArt:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te króliczki są po prostu obłędne! Życzę powodzenia w realizacji marzeń!
    Szkoda, że nie zajrzałam tutaj wcześniej. Moje zaproszenia byłyby idealne, gdybym nie użyła krateczki zamiast kropeczek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace i fantastyczne wyzwanie :) powodzenia w realizacji marzeń i nadal tak świetnych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace. Ja niestety przez śnieg (szwankujący internet) i własne zamulenie datowe nie zdążyłam się załapać :(
    No nic. Następnym razem.
    Powodzenia DageArt!

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNE SĄ TWOJE PRACE A TAK NAWIASEM MÓWIĄC TO JA TEŻ MARZĘ O SWOIM POKOJU-PRACOWNI
    POZDRAWIAM I ŻYCZĘ WIELU POMYSŁÓW I MOŻLIWOŚCI NA ICH REALIZACJĘ :)

    OdpowiedzUsuń